donderdag 22 april 2010

Vliegtuigstrepen worden nauwlettend in de gaten gehouden; zou de reis doorgaan?

- Door Cathy (en Jaco) Rebel

Wat heb ik met plezier naar de vliegtuig strepen in de lucht gekeken. Maar het waren er voor mijn gevoel niet zoveel.
Dat ik nu toch zo blij kan zijn bij het zien van die strepen in de lucht!! Ik hoop snel te horen of de vlucht doorgaat.

De laatste hand wordt, door Jaco, gelegd aan het pakken van de koffers. Spullen worden van de ene naar de andere koffer verplaatst zodat ze allemaal het maximale gewicht hebben. Mijn koffers hebben hun maximale gewicht bereikt.

Cadeautjes, ballonnen,boeken, verhaaltjes, muziek, tandenborstels, luizen shampoo,wat kleding, sandalen (op mijn desktop zie ik dat het nu 33 gr is in Coimbatore : ) ) en nog veel meer. Wat hebben veel mensen bij gedragen om zulke volle koffers mee te mogen zeulen!! Dankbaar ben ik voor alle inbreng en meedenken en meebidden. Ik kan haast niet wachten om de gezichten van de meisjes te zien als wij beginnen uit te pakken.

Door de emails zijn we voor mijn gevoel al een echt team aan het worden, dat verlangend is de liefde van God voor die meisjes, uit te pakken en uit te delen zodat ze er nog jaren met plezier op terug kunnen kijken. Het was zo apart de vreugde te beleven tijdens het inpakken terwijl de reis nog niet zeker was!

Ik zie er zo naar uit om te zien waar Arie en Jisca een halfjaar hun tijd, liefde en energie ingestoken hebben.
Het voelt heel bijzonder om de kinderen met eigen ogen (en armen) te gaan ontmoeten.

Nog even mijn gezaaide plantjes in de tuin zetten en ik ben startklaar.
Even na 3-en vannacht verwachten we te vertrekken.

Nu alleen nog de bevestiging van de vlucht en dan kunt u lezen; wordt vervolgd.......

Hartelijke groet,
Cathy Rebel



1 opmerking:

  1. Hallo Cathy en Jaco Rebel
    Goh wat leuk ik zit hier jullie berichtje te lezen en dacht zo bij mezelf van...uh die namen kome me bekend voor!

    Ik ben op deze blog omdat 2 lieve mensen met jullie mee reizen uit mijn bijbelclub.
    Dat zijn Thon en Theresse Trooster.
    groetjes en zegen van
    yvonne Berkenbosch

    BeantwoordenVerwijderen