donderdag 21 april 2011

Nu zijn we er klaar voor

Ik vroeg om kracht
en ik kreeg moeilijkheden, om mij sterk te maken

Ik vroeg om wijsheid
en ik kreeg problemen, om het op te lossen

Ik vroeg om moed
en ik kreeg gevaar, om te overwinnen

Ik vroeg om steun
en ik kreeg kansen

Ik kreeg niets waar ik om vroeg
Ik kreeg alles wat ik nodig had!!

En met dit vertrouwen in onze Hemelse Vader gaan we op pad......

Koffers zijn gepakt.....en nu nog iedereen gedag zeggen en
de kat naar zijn logeervriendinnetje brengen!

Therese en Ton

1 opmerking:

  1. Het blijft een mooi gedicht.
    Een hele veilige en mooie reis toegewenst, en geniet van de tijd dat jullie er zijn. Doe de meiden de groetjes van mij. Ik wou dat ik even om een hoekje kon kijken haha. Veel schrijven op dit blog hoor als je de kans krijgt, dan beleven wij het thuis ook een beetje mee

    BeantwoordenVerwijderen