donderdag 29 april 2010

Het is hier geweldig fijn met de meisjes

- Door Ton en Therese Trooster

Hallo allemaal,


Het is hier geweldig fijn met de meisjes, we genieten enorm van ze,en zij van ons. In het begin waren onze sponsorkinderen stomverbaasd dat we ineens voor hen stonden, ze wisten nl. niet dat we kwamen en waren erg verlegen, maar moet je ze nu zien, ze komen naar je toe, echt om contact te maken en komen veel te weten over hun gevoelens en hun ideeën over de toekomst, wat best schokkend is. Maar daar thuis meer over.

Lieve mensen, wat kunnen we ze ook verwennen met materiële dingen, er zijn duizenden euro’s opgehaald.

Ze hebben allemaal nieuwe schoenen gekregen, drie stellen ondergoed en lieve mensen van

De Bijbelgroep , van jullie donaties worden watertonnen voor op de kamers gekocht, om water op te vangen ,voor als er weer geen water is , wat regelmatig voorkomt.

Met onszelf gaat het prima .het eten is heerlijk ,de temp enorm en de gezondheid goed
Truus, we hebben annabel gevonden, maar eva is uit huis, we hebben leuke foto’s van haar.

Veel liefs en Gods zegen van ton en therese.

3 opmerkingen:

  1. Paps en mams.. wouw wouw wat een goed nieuw zeg! Wat fijn om zoveel te kunnen geven. Ik wordt enorm blij als ik dit lees! Geniet er nog even van, de tijd vliegt daar waarschijnlijk:)

    groetjes,
    Mark

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo baasje ik heb het erg naar mijn zin bij Missy, soms mis ik jullie wel een beetje.
    Maar dan ga ik maar een dutje doen, soms samen met Missy op het bed en geef ik even een snuffel aan haar neus.
    Genieten jullie nog maar lekker want als jullie thuis zijn dan ga ik me flink uitsloven en vertellen hoe ik het heb ervaren.
    pootje en een sabbeltje van
    Beau

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ton en Thérèse,
    Wat een geweldig nieuws! Wat heerlijk om te lezen! Wat geweldig om zo in God's koninkrijk bezig te zijn.Blijf de meisjes maar lekker verwennen! En genieten jullie er ook nog maar lekker van! Heel veel zegen!
    Liefs Bram en Brendy.

    BeantwoordenVerwijderen